Medici in u vortice di corona

In generale, u gruppu di medichi ùn hà micca dimustratu alcuna gestione sicura di a crisa corona. Ùn ci era quasi nisuna resistenza à l'idee à volte estreme di i rapprisentanti di u guvernu, invece ci era una vuluntà di seguità l'idee di i media è di l'alarmisti di u guvernu è di fastidiu e persone micca vaccinate è di rende a so vita u più difficiule pussibule. Ancu a dumanda di vaccinazioni di i zitelli hè stata scandalizata solu da uni pochi medichi.

A pazzia di a vaccinazione afferra i zitelli

A strategia di vaccinazione perseguita da u guvernu per i zitelli è l'adulescenti è patrunizendu i genitori face parte di l'sforzi di manca verde per scioglie a famiglia in a so funzione è compitu precedente è per piglià cura di i zitelli fora di e mani di i genitori (matrimoniu per tuttu / Programma di genere / pulitica di e minurità).

À i vaccinati

Ùn siate intimuriti. Mostrate resistenza, integrità è determinazione. Vi riunerete in e vostre cumunità, fate piani per aiutassi unu à l'altru, è sustene a responsabilità scientifica è a libertà di espressione chì sò essenziali per a sucietà per fiorisce.

Fundazione Erasmus Desiderius

Ùn simu micca l'AfD, ma di sicuru ne simu vicini per cunvinzione. È cum'è un non-partitu, aghju publicamente u votu per l'AfD, perchè stà è agisce in base à a Legge Fundamentale. Altrimenti ùn voteraghju micca per elli è ancu ùn dirigeraghju micca sta fundazione. L'AfD piglia in causa e misure attuali di prutezzione di a custituzione per una bona ragione. Cumu hè valutatu prufessionalmente, u guvernu federale succumberà dopu anni di prucessi. È hè bè!